Heido kaikki ! :)

Tulit juuri Empun blogiin. Äläs vielä lähde, koska olisi mukavaa että viihtyisit täälä.

Olen Tyttö Tampereelta ja Olen innokas kirjoittamaan, mutta eläintenhoito voittaa kaiken.

Perheeseeni kuuluu: Koira,kissa ja äiti, mutta on minulla isäkin joka asuu uuden tyttöystävänsä ja minun pikkusisko puoleni kanssa.Kuulette heistä myöhemmin.

Rakastan eläimiä ja niiden hoitoa, koska minulla on ollut ihan pienestä pitäen eläimiä.

Elämässä minulla on tärkeintä: Perhe,kaverit ja eläimet 

Lempipuuhaani on: Sims3 pelaaminen, ulkoilu,Eläintenhoito, pyöräily ja uiminen, mutta myös Kaverien kanssa oleminen on lempipuuhani

Orivedellä asuu minun parhaista parhain kamuni jonka olen tuntenut 1luokasta lähtien. Vaikka onhan niitä muitakin ihania kamuja.Olemme tuntenut tämän parhaan kamun kanssa jonka nimi on Jonna niin oikeastaan hoitoajoista vaikka silloin me emme olleet ihan parhaita kamuja.

Muutin 2 vuotta sitten Orivedeltä- Tampereelle se oli toisaalta tosi ärsyttävää ja harmillista,koska kaikki vanhat kamuni jäivät sinne, mutta nyt minulla on uusi koulu ja uudet kaverit vaikka ne vanhatkin on minun kavereitani vielä ja ikuisesti.

Silloin kun olin 6-7vuotias isäni ja äitini erosivat ja sen jälkeen jouduin sairaalaan siitä alkoi sairaala menot. Jouduin sairaalaan siksi kun minulle tuli sellainen ''tauti'', mutta se onneksi pystyttiin parantamaan.

Olen ollut useasti sairaalassa melkein koko elämäni. joskus 7vnä minulle tuli umpisuoli ja silloin olin ensimmäistä kertaa leikkauksessa ja silloin en kyllä voinut nauttia mistään esim kun äiti toi minulle pehmolelun Ja olen ollut jalastani 7vnä koska minut tiputettiin rappuset alas ensimmäisellä luokalla, mutta onneksi ei pahasti käynyt jalka vaan murtu 4kohtaa ja ei ole vieläkään parantunut olen ollut siitä monta kertaa sairaalassa kun on ollut isot kivut. Olen ollut epilepsiastakin sairaalassa mutta se ei ollut ihan normaali epilepsia, koska se oli uniepilepsia. Onneksi se kyllä hävisi mutta se tuli joskus kun pelkäsin mennä isälleni, koska en pidä hirveästi hänen uudesta tyttöystävästään, mutta nykyään pidän ja tykkään olla siellä koska sinne syntyi vauva joka on nyt vuoden ikäinen Nimeltään Petra.

Orivedellä asuessani en pitänyt olla siellä,koska siellä minulla oli koulukiusaamista ja koulu ei suhtautunut siihen mitenkään. Mutta nykyään täällä Tampereella minulla on monta ystävää ja viihdyn koulussa hyvin mukava koulu.

Täälä kyllä kerron enemmänkin näistä aiheista ja kerron myös esim vähän niinkuin päiväkirjaa...

Kiitos jos pidät  ja luet tätä ... Yritän kirjoittaa melkein joka päivä, mutta kirjoitan kummiskin

Terveisin:Emppun_